Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sonos Ray op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

c*************@y******** 14-03-2024

Heerlijk geluid!

Geschreven voor: Sonos Ray

Heb al een 8-9 maanden geleden een nieuwe tv gekocht en het viel me op dat hoe mooi deze geavanceerde tv's zijn, geluid is niet top. Dus wezen soundbar-shoppen. Ik had al een Sonos One en heb al wel naar andere merken gekeken en toch uiteindelijk voor Sonos gekozen. Ziet er mooi uit en geluid is top! Prijs was ook goed.
De soundbar staat in een kamer van circa 20m2 en is ruim voldoende. Ik heb een Arc en Beam in actie gezien/gehoord en die waren teveel geweest voor mijn kijk-/luisterplezier.
Alles aansluiten ging soepel en snel. Wederom top verpakking van Sonos! En app downloaden etc was ook allemaal makkelijk.
Als laatste, geluid is top en ik heb nog een Sonos One gekocht in de uitverkoop en heb nu een klein maar heerlijk mini surround sound situatie gecreëerd in de kamer. Geen spijt. Mijn bezoek is ook onder de indruk van waar het "warme" geluid vandaan komt en willen zelf nu ook een soundbar.
Tip: Kijk goed naar je HDMI connector en Dolby Atmos als je twijfelt tussen een Ray en Beam, En ga ook naar een winkel waar je even kunt luisteren - anders is de Dolby Atmos lastig te "testen".

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Objectherkenning werkt goed
  • Zones instellen
  • Eenvoudige app

i***@t******************* 12-11-2022

zeer goede kwaliteit/prijs verhouding!

Geschreven voor: Sonos Ray

oude Bose Soundbar ging na 12 jaar kapot, deze Sonos is een stuk goedkoper en de geluidskwaliteit is minstens zo goed, ik wil ook geen losse Boxen in de kamer, mogelijkheid is er wel, en hij is mooi compact en past mooi op de tv-kast voor de TV.

Pluspunten

• geluid
  • compact
  • mogelijkheden radio enz.